Veelgestelde vragen (FAQ)


Op deze pagina vind je antwoorden op veelgestelde vragen over diverse onderwerpen.
Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan snel contact met ons op.

Bekijk hieronder alle veelgestelde vragen

  • 1. Hoe plaats ik een bestelling bij Plant & Grow?
  • 2. Wat zijn de verzendkosten?
  • 3. Wat is de levertijd?
  • 4. Hoe kan ik de planten veilig afrekenen?
  • 5. Hoe worden de tuinplanten verstuurd?
  • 6. Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
  • 7. Kan ik een dag of tijd opgeven waarop de planten geleverd worden?
  • 8. Krijg ik bericht wanneer mijn bestelling wordt verstuurd/geleverd?
  • 9. Wat als ik niet thuis ben wanneer mijn bestelling wordt geleverd?
  • 10. Zitten er naambordjes bij de planten?
  • 11. Kan ik de planten ook in de kwekerij komen uitzoeken?
  • 12. Wijken de planten af van de foto’s in de webshop?
  • 13. Ik ben in bezit van een kortingscode, hoe kan ik deze verzilveren?
  • 14. Wanneer is de beste tijd om tuinplanten te planten?
  • 15. Is Plant & Grow aangesloten bij een keurmerk voor webwinkels?
  • 16. Mijn 'betaling' wordt geweigerd door Riverty (voorheen AfterPay), wat nu?
  • 17. Leveren jullie ook op de Waddeneilanden?
  • 18. Mijn vraag staat niet tussen de 'veel gestelde vragen', wat nu?
Betaalmethodes

Hulp nodig?

Neem contact op met onze klantenservice

Onze socials

Volg ons op social media


Alle genoemde prijzen op deze pagina zijn inclusief BTW. Prijzen zijn exclusief verzendkosten.