Klachtenprocedure

Indien een product, levering of onze dienstverlening niet aan de gewenste kwaliteit voldoet kun je contact opnemen met Plant & Grow. Dit kan zowel via e-mail alsmede per telefoon. Wij zullen binnen 7 dagen de klacht in behandeling nemen en je een inhoudelijke reactie op de klacht geven.

E-mail: [email protected]
Telefoon: 0492-775190

 

Klacht melden bij externe organisatie

Ben je niet tevreden met de afhandeling van de klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Betaalmethodes

Wij zijn gecertificeerd!
Thuiswinkel Waarborg
Hulp nodig?

Neem contact op met onze klantenservice

Onze socials

Volg ons op social media


Alle genoemde prijzen op deze pagina zijn inclusief BTW. Prijzen zijn exclusief verzendkosten.