Langere levertijd

Door de (voorjaars)drukte in combinatie met een onderbezetting vanwege het coronavirus kunnen de levertijden oplopen naar 5 tot 8 werkdagen.

Op het moment dat je bestelling klaar staat voor verzending ontvang je van ons een e-mail. Levering vindt dan onder normale omstandigheden de volgende werkdag plaats. Tijdstip van levering binnen een tijdsvak van een uur ontvangt u op de dag van levering zelf (in de ochtend).

 

Contactmogelijkheden Plant & Grow

Vanwege de (voorjaars)drukte in combinatie met het coronavirus zijn we momenteel telefonisch niet bereikbaar. Wij zouden het zeer waarderen wanneer u vragen of opmerkingen via het contactformulier (of via info@plantengrow.nl) aan ons door zou willen geven. Op deze manier kunnen we overdag de volledige focus leggen op het verzendklaar maken van onze orders. Hierdoor kunnen we de langere levertijd beperken en in de avonduren alle e-mails van onze (potentiële) klanten beantwoorden.

Wij hopen op uw medewerking en begrip.

 

Veelgestelde vragen tijdens deze langere levertijd/corona crisis

 

1. Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Houdt rekening met mogelijk 5 tot 8 werkdagen. Het is momenteel erg lastig om een exacte leverdag aan te geven. Je ontvangt van ons zowieso vooraf een e-mail wanneer de bestelling klaar staat voor verzending. Levering vindt dan (onder normale omstandigheden) de volgende werkdag plaats. Echter merken wij vanwege de extreme drukte bij de pakketdiensten, veroorzaakt door Covid-19, dat niet alle pakketten de volgende werkdag geleverd kunnen worden. Gelukkig levert deze langere verpakkingstijd voor de planten GEEN kwaliteitsverlies op. 

Op de dag van levering zelf ontvang je van onze vervoerder bericht over het tijdstip van leveren (binnen een tijdsvak van een uur).

 

2. De bestelling zou vandaag eigenlijk geleverd worden maar heeft vertraging opgelopen, levert een langere verpakkingstijd kwaliteitsverlies op aan de planten?

Nee, wij verpakken de planten pas op het allerlaatste moment, rekening houdend met een eventuele vertraging bij onze vervoerder. In deze tijd van het jaar kunnen de planten makkelijk een week in de verpakking zitten zonder enig kwaliteitsverlies. Hierover hoef je je geen zorgen te maken.

 

3. Kunnen jullie vanwege de corona nog wel in België leveren?

Vanaf zaterdag 23 mei is het voor onze Belgische klanten weer mogelijk om bestellingen te plaatsen in onze webshop. Door de huidige Coronacrisis kan het voorkomen dat de leveringen naar met name België mogelijk vertraging oploopt (vanwege enorme drukte/achterstand bij de bezorgdiensten). Deze langere verpakkingstijd levert gelukkig GEEN kwaliteitsverlies op aan de planten.

Bij Plant & Grow betaal je veilig en vertrouwd met

Betaalmethodes
Wij zijn gecertificeerd!

Thuiswinkel Waarborg
Hulp nodig?

Neem contact op met onze klantenservice


Onze socials
Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Ontvang de beste aanbiedingen en persoonlijk advies